Termeni si conditii
Termenii și
condiții pentru Magazinul Online
1. Scopul
Termenilor si Conditiilor, Contact
1.1. Scopul
Termenilor si Conditiilor
Termenii si
Conditiile se aplica tuturor tranzactiilor dintre SC GEREVOLI SRL, Str Traian
Demetrescu nr 13, Craiova, (denumit in continuare “Vanzator”) si Utilizator/Client* in
versiunea valabila in momentul efectuarii unei tranzactii in magazinul
online http://www.stil-sanatos.ro/
1.2.
Contact:
Ne poti contacta
astfel:
- la adresa
postala Str Traian Demetrescu nr 13, Craiova
-
telefonic la numarul de telefon 0727851789
- prin e-mail
la: gano.cr@gmail.com
Te rugam sa ai
in vedere ca programul de functionare care este in intervalul Luni – Vineri,
10:00 – 18:00 (cu exceptia Sarbatorilor legale).
2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului
online STIL-SANATOS
2.1. Magazinul
online poate fi folosit doar de catre persoanele care au varsta peste 18 ani.
2.2. Persoanele
care nu au implinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul
parintilor sau tutorelui legal.
2.3. Clientul
este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrarilor
si serviciilor sa nu poata fi atribuit in primul rand activitatilor
profesionale comerciale sau independente ale acelei parti. Un comerciant este
orice persoana juridica sau persoana fizica care actioneaza in exercitarea
activitatilor comerciale sau independente la incheierea contractului.
2.4. Odata cu
inregistrarea pe site, iti dai acordul pentru a-ti transfera datele personale.
Solicitam consimtamantul pentru a-ti procesa datele, iar in lipsa acestuia nu
se poate folosi magazinul online. Tipul si modul de prelucrare a datelor
personale sunt explicate aici: Politica
de confidențialitate
2.5. Pentru a ne
asigura ca am inregistrat corect datele tale, iti vom trimite un e-mail dupa ce
te-ai inregistrat in magazinul online, prin care iti vom solicita verificarea si
confirmarea informatiilor.
2.6. Produsele
se comercializeaza numai in cantitatii adecvate pentru uz personal.
2.7. Magazinul
online al vanzatorului constituie doar un catalog de produse. Prin afisarea
produselor in magazinul online, Vanzatorul invita Clientul sa faca o achizitie
din produsele prezentate si sa incheie un contract de vanzare (denumit în
continuare "Comanda").
3. Procesarea datelor cu caracter personal
3.1. Acordul cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate
acestea, mentionam ca lipsa consimtamantului duce la imposibilitatea de
inregistrare pe site si utilizarea magazinului online. Toate informatiile cu
privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile in Politica
de confidențialitate.
4. Comenzi
Comenzile
se plaseaza pe siteul http://www.stil-sanatos.ro/
4.1. Produsele
din magazinul online sunt etichetate astfel incat sa primesti informatii precum
pretul si din care au fost produse.
4.2. In timpul
plasarii unei comenzi, alege produsul selectand cantitatea si orice alte
caracteristici, dupa cum este necesar.
5. Cum se pot face cumparaturi in magazinul
online?
5.1. Selecteaza
produsul dorit din gama de produse, dand click pe butonul "Adauga in
cos" in pagina de produs. Selectarea produsului si adaugarea in cosul de
cumparaturi nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
5.2. Toate
produsele din cosul de cumparaturi pot fi vizualizate accesand butonul “Cosul
de cumparaturi”, vizibil in partea de sus a site-ului. Tot de aici poti elimina
produsele din cos sau poti schimba cantitatea acestora.
5.3. Daca
doresti sa cumperi produsele din Cosul de cumparaturi, dai click pe butonul
“Finalizeaza comanda”
5.4. Pentru a
plasa o comanda, este necesar sa te inregistrezi. După inregistrare vei avea
acces si la alte optiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii, adresa
magazinelor de livrare.
5.5. Selecteaza
metoda de livrare dorita si adresa unde doresti sa livram comanda (la tine
acasa, la birou sau ridicarea de la sediul nostru).
Te rugam sa te
asiguri ca toate datele de livrare si de contact furnizate sunt complete si
corecte in caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.
5.6. Este
necesar sa indici metoda de plata. Metodele de plata disponibile sunt: plata
numerar la livrare sau plata online cu cardul .
5.7. Dupa ce ai
selectat metoda de plata, ai stabilit optiunea de livrare si adresa de
expediere, poti vizualiza in josul paginii produsele cuprinse in comanda.
5.8. Dand click
pe butonul “Plasati comanda”, iti exprimi dorinta ferma de a achizitiona
produsele din cosul de cumparaturi. Inainte de a plasa comanda este necesar sa
bifezi casuta in care se solicita exprimarea acordului cu privire la Termenii si
Conditiile aplicate pe site.
Este considerata
comanda ferma orice comanda plasata, care nu a fost anulata in primele 15
minute de la plasarea acesteia, prin trimiterea unui mail la adresa gano.cr@gmail.com
Daca iti doresti
sa modifici comanda plasata, poti trimite modificarea la adresa de email: gano.cr@gmail.com
5.9. In calitate
de client, ai dreptul de retragere (sa renunti la comanda), drept care nu este
afectat de procesul menționat mai sus.
5.10. O comanda
nu este considerata ferma pana nu finalizezi toti pasii din acest proces. In
cazul in care nu iti doresti sa plasezi o comandă ferma, nu finaliza comanda.
Poti oricand sa renunti la plasarea comenzii dand click pe butonul care te
redirectioneaza catre pagina anterioara sau dand click catre orice alta pagina
de categorie sau produs.
5.11. Dupa
primirea comenzii, Vanzatorul iti va trimite un email de confirmare de plasare
a comenzii, care mentioneaza detaliile din comanda. Acest email nu este o
confirmare a vanzarii. Confirmarea vanzarii (factura) este transmisa în emailul
de confirmare a expedieri comenzii.
5.12. Vanzatorul
te poate contacta telefonic (daca ai introdus un numar de telefon valid) sau
prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse.
Numarul de telefon si adresa de email vor fi folosite doar in scopul procesarii
comenzii si a livrarii acesteia, nu in scopuri promotionale fara acordul tau.
5.13. In
calitate de client, poti sa iti declari intentia de a renunta la comanda, in
acord cu politica de retur disponibila pe prima pagina a magazinului
online http://www.stil-sanatos.ro/
6. Preturi
6.1.
Toate preturile produselor din magazinul oline sunt exprimate in LEI si includ
toate taxele. Aditional, exista costul de transport, acesta putand fi influentat
de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate
separat de valoarea produselor. Inainte de a plasa comanda va fi afisata
valoarea totala a acesteia, incluzand toate costurile aditionale care pot aparea.
6.2.
Vanzatorul si clientul isi exprima acordul pentru acest pret. Dupa finalizarea
comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbata, chiar daca Vanzatorul decide
ulterior sa reduca sau sa mareasca preturile produselor expuse in magazinul
online.
6.3
Individual de aceasta regula, Vanzatorul isi rezerva dreptul legal de a
modifica preturile produselor din magazinul online si sa ofere discounturi.
7. Disponibilitatea
produselor
Produsele
prezentate in magazinul online sunt in general disponibile. In situatiile rare
in care un produs este comandat de mai multi clienti, Vanzatorul nu poate
expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. In acest caz, Clientul va
fi notificat ca produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din
comanda/factura, prin e-mail-ul cu privire expedierea comenzii. Livrarea se va
face in limita stocurilor disponibile iar clientul va plati doar pentru
produsele livrate.
Te
poti inscrie sa primesti o notificare prin email atunci cand un produs este disponibil
din nou pe site. Te poti dezabona oricand de la notificarile trimise prin
email. Pentru a te dezabona este necesar sa ne contactezi la adresa: gano.cr@gmail.com .
8. Tipul
si timpul de livrare
8.1. Livrarea se
poate face exclusiv pe teritoriul Romaniei.
8.2. Livrarea se
va face la adresa de expediere indicata de client sau se pot ridica de la
sediul nostru din Craiova.
8.3. Daca optezi
pentru livrarea in magazin, poti ridica comanda in timpul programului. Pentru ridicarea
din magazin este necesar sa furnizezi numarul de telefon pentru a putea fi
contact. Coletul va sta in magazin timp de 14 zile de la data comenzii. In
cazul livrarii in magazin nu se aplica taxe de transport.
8.4. Timpul de
livrare este de obicei de 3-5 zile lucratoare. Transmitem coletele de Luni pana
Vineri, acest lucru inseamna ca zilele de Sambata si Duminica nu se iau in
calcul, nefiind zile lucratoare. La fel si zilele de Sarbatori legale sunt
considerate zile nelucratoare. Calculul zilelor de livrare incepe dupa
transmiterea confirmarii de expediere. In cazul in care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis iti
vom trimite o notificare.
9. Metodele
de plată
Pentru a plasa o
comanda este necesar sa alegi o metoda de plata: plata in numerar la livrare
sau - plata online.
Daca selectezi
metoda de plata online, vei fi redirectionat catre pagina pentru efectarea
platii. Comanda va fi trimisa dupa ce am primit valoarea integrala a acesteia.
10. Costurile
de livrare
Expediem colete
doar pe teritoriul Romaniei
Costul livrarii
este influentat de metoda de plata:
Curier - cost 25
lei pentru comenzile mai mici de 150 lei.
Livrarea este
gratuită pentru comenzi ce depășesc 66o lei.
Pentru comenzile
cu ridicare din magazine, costul de livrare este 0,00 lei.
Transportul este
achitat la livrarea produselor , independent de comanda.
11. Politica
de retragere din Contract
11.1. Dreptul de
retragere din contract
Potrivit OUG nr
34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denuntare
unilaterala, fara a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile
calendaristice.
Perioada de
retragere se calculeaza din momentul in care clientul sau o persoana desemnata
de client (altcineva in afara curierului) a preluat coletul. Data livrarii
coletului si ziua cand se implineste termenul, intra in calculul termenului de
14 zile.
Pentru a-ti
exercita dreptul de retragere este necesar sa trimiti un mail la adresa gano.cr@gmail.com . Procesul de retur este detaliat in punctele de mai jos.
Este posibil de
asemenea sa returnezi produsele in magazin fizic, fara aplicarea unor
costuri/taxe de retur.
11.2. Consecintele retragerii din contract
In cazul
retragerii din contract, iti vom returna fara intarziere nejustificata
contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, nu mai tarziu de 14 zile
calendaristice din momentul in care am trimis mailul de acceptare al returului.
Restituirea Pretului
se va face in aceeasi modalitate in care aceste sume s-au primit in tranzactia
initială, cu exceptia cazului in care Clientul agreeaza altfel si a plătilor
primite in numerar la livrare, care se vor restitui intotdeauna Clientului prin
transfer bancar, in contul pe care Clientul este obligat sa il mentioneze in
formularul pe care-l primeste pe adresa de email dupa finalizarea si procesarea
returului.
Nu vom restitui
contravaloarea unei comenzi pana nu iti vom trimite un mail ca produsele au fost acceptate. Vanzatorul poate
amana rambursarea pana cand primeste produsul returnat sau pana cand Clientul
furnizeaza o dovada ca a returnat produsul in stare corespunzatoare, oricare
eveniment intervine primul.
In cazul
retragerii realizate cu indeplinirea cerintelor de timp si de forma aratate mai
sus, Clientul este obligat sa returneze Produsele in starea corespunzatoare in
care acestea au fost primite, nemodificate, in ambalajul in care au fost
primite, in termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anuntarea deciziei
de retragere (ziua anuntarii retragerii si ziua implinirii termenului, intrand
in calculul acestuia).
12. Dreptul voluntar la
retur – garantia comerciala
In cazul garantiei
comerciale, Clientul este obligat sa returneze produsele in starea
corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, in toate
cazurile nedeteriorate si in ambalajul in care au fost primite. In cazul in
care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie de asemenea
returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa
fie in stare corespunzatoare, intocmai ca Produsul.
Nu se accepta
returnarea produselor, care prin natura lor nu pot fi returnate, cum ar fi
produsele desigilate.
In cazul in care
Produsele nu sunt returnate in stare corespunzatoare, conform celor aratate mai
sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuandu-se in mod
corespunzator suma ce trebuie restituita Clientului de catre Vanzator. Clientul
este raspunzator pentru orice valoare diminuata a Produselor rezultand din
utilizarea acestora in alt mod decat este necesar pentru stabilirea naturii,
caracteristicilor si functionarii lor.
Pentru Produsele
returnate la sediul nostru, starea aceastora se verifica la momentul returului
si se comunica Clientului pe loc. In ceea ce priveste starea Produselor returnate
prin curier, examinarea starii acestora, pentru a vedea in ce masura sunt
conforme, se va realiza de catre Vanzator in cel mult 14 (paisprezece) zile de
la primire, Clientul fiind informat in acest termen prin e-mail in cazul unor
neconformitati ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul isi exprima
acordul privind aceasta procedura.
Informatii despre
returnari si comenzile tale pot fi gasite si in contul de client, sub fila
"Comenzile mele".
Te rugam sa ai
in vedere ca momentan nu este disponibila optiunea de schimb sau inlocuire. In
cazul in care un produs nu ti se potriveste este necesar sa faci retur conform
instructiunilor prezentate in acesti Termeni si Conditii si sa plasezi o noua
comanda.
13. Copyright
- Proprietate intelectuala
Toate
informatiile furnizate pe site-ul http://www.stil-sanatos.ro/,
incluzand text, grafice, imagini si alte materiale, au doar scopul de a va
oferi informatii generale, si nu de a substitui recomandarile medicului sau
tratamentele pentru afectiuni medicale specifice. Nici o documentatie sau
informatie continută pe acest site nu a fost evaluată de un institut al
Ministerului Sanatatii.
Rezultatele produselor
nu sunt tipice, pot varia si pot fi influentate si de alti factori.
INFORMAŢIILE
DE PE ACEST WEBSITE NU SUNT SFATURI MEDICALE.
Sfatul medical consta in diagnosticarea si
administrarea unei medicatii specifice raportate la circumstantele individuale
ale pacientului in cauza. In nici un caz si sub nici o forma nu trebuie sa
considerati informatiile pe care le oferim ca fiind sfaturi medicale sau ca ar
constitui o relatie de tip doctor/pacient.
Recomandarea noastra este sa va consultati intotdeauna medicul ori de cate ori
aveti vreo intrebare sau preocupare referitoare la starea sanatatii
dumneavoastra; de asemenea, apelati la expertiza acestu